مد و پوشاکنمایش همه

برندهای برتر

فندیباربریآرمانیآدیداسنایکگوچیدیورکالوین کلینهوگو بوس
مد و پوشاک
زیبایی و سلامتنمایش همه
هنر و صنایع دستینمایش همه

برندهای برتر

یکتا نگارهکوبانیکتا نگارهداریکآریا کوپرنونگارنونگارنونگارdornika gallery
 هنر و صنایع دستی
شبکه تعاون و تجارت نمایش همه

دسته بندی های برتر

    برندهای برتر

    فیروزه کوبیگلیم پارسا
    شبکه تعاون و تجارت
    تجهیزات ویژه مقابله با کرونانمایش همه

    برندهای برتر

    سی گلسپیدn95
    تجهیزات ویژه مقابله با کرونا
    گل و هدایانمایش همه
    آموزش ، پژوهش و هنرنمایش همه

    دسته بندی های برتر

    برندهای برتر

    تاد
    خدمات
    لوازم التحریرنمایش همه

    برندهای برتر

    شرکت های دانش بنیان و فناورنمایش همه

    دسته بندی های برتر

      برندهای برتر

      دنا ژن تجهیزدنا ژن تجهیز
      شرکت های دانش بنیان و فناور
      help center background

      راهنمایی میخواهید؟

      انتخاب روش حمل و نقل کالا و استفاده از گیت وی پستی

      دقت داشته باشید هنگام ثبت کالا درصورتی که امکان بازگشت کالا برای شما مقدور می باشد تیک امکان بازگشت را انتخاب و سررسید روزهای بازگشتی را وارد کنید. برای ارسال کالاها بعد از ثبت کالا باید نسبت به انتخاب روش های حمل و نقل برای هر استان اقدام کنید. روش ارسال توسط فروشنده برای تمام فروشندگان فعال می باشد.

      درصورتی که فروشنده ای میخواهد برای ارسال کالاهای خود از روش پستی نیز استفاده کند باید حتما با تیم پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و درخواست خود را اعلام کنید تا تیم پشتیبانی با اخذ مدارک از شما کد گیت وی را برای شما از اداره پست اخذ کرده و این امکان را برای شما فعال کنند .درصورتی که کد گیت وی برای شما دریافت نشود و شما ارسال پستی را انتخاب کنید هزینه پستی برای ارسال کالای شما محاسبه نشده و همچنین کالای شما توسط پست ارسال نخواهد شد.

      پس دقت داشته باشید حتما برای درخواست گیت وی ابتدا هماهنگ کرده و بعد از دریافت کد گیت وی ارسال پستی را انتخاب کنید.برای انتخاب روش ارسال به هر استان و شهر از منوی تنظیمات وارد گزینه حمل و نقل شده و برای هر استان روش حمل و نقل مد نظر خود را انتخاب کنید وقتی روش حمل و نقل را برای استان ها انتخاب می کنید برای شهرهای زیر مجموعه نیز به صورت اتوماتیک روش حمل و نقل اعمال می گردد. درصورتی که میخواهید برای یک شهر در استان روش حمل و نقل را تغییر دهید میتوانید از گزینه شهر ها شهر مد نظر را جستجو کرده و روش حمل و نقل را تغییر دهید.

      برای ارسال روش پستی فاکتور رسمی اداره پست را که در سایت در دسترس شما می باشد دانلود کرده و بعد از تکمیل آن برای تمام کالاهایی که از روش پستی ارسال می شوند باید بر روی جعبه الصاق گردند درصورت عدم الصاق پست نسبت به ارسال آن کالا اقدام نخواهد کرد پس دقت داشته باشید که الصاق و تکمیل فاکتور جزو ملزومات روش پستی می باشند. همچنین درصورت فروش کالایی که روش ارسال آن پست می باشد در اولین بار باید با در دست داشتن کالای مورد نظر با فاکتور رسمی اداره پست به اداره کل پست شهر خود مراجعه کرده و کالا را تحویل داده و اعلام کنید که تامین کننده می باشید و از طریق سایت www.podinis.com با شناسه وب خودتان نسبت به فروش کالاهای خود اقدام می نمایید و دارای کد گیت وی می باشید. بعد از احراز هویت شما و دریافت کد گیت وی و تایید منبعد هنگام فروش کالاهای شما که روش ارسال پستی می باشند اداره پست خود به محل معرفی شده شما مراجعه کرده و کالا را ارسال خواهند کرد.

      دقت داشته باشید در این موارد هیچ هزینه ای متحمل تامین کننده نبوده و هزینه های پستی نیز به عهده خریدار می باشد و فقط باید روش های اداری و تاییدیه پستی را انجام دهید تا اداره پست از دومین فروش شما به درب محل کار مراجعه کرده و کالا را ارسال کنند.چنانچه از روش های ارسالی تامین کننده استفاده کنید باید استان هایی که می خواهید خودتان ارسال کنید را انتخاب کنید و گزینه ارسال توسط فروشنده را انتخاب کنید و اگر برای استانی امکان مرجوع می خواهید بگذارید تیک مرجوعی را که در کنار نام استان می باشد را نیز فعال کنید سپس حداقل وزن کالاهای ارسالی و سپس تعداد روزهای آماده سازی برای ارسال را انتخاب کنید سیستم به صورت هوشمند بعد از تعداد روزهای آماده سازی روز دقیق ارسال کالا را برای تامین کننده نمایش خواهد داد توجه کنید مدیریت و تضمین سلامت کالا به عهده خود تامین کننده خواهد بود و خریدار در سایت می تواند روش ارسالی کالا را مشاهده کند.

      درصورت وجود هرگونه سوال با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید.



      آیا این مطالب مفید بود؟