مد و پوشاکنمایش همه

برندهای برتر

فندیباربریآرمانیآدیداسنایکگوچیدیورکالوین کلینهوگو بوس
مد و پوشاک
زیبایی و سلامتنمایش همه
هنر و صنایع دستینمایش همه

برندهای برتر

یکتا نگارهکوبانیکتا نگارهداریکآریا کوپرنونگارنونگارنونگارdornika gallery
 هنر و صنایع دستی
شبکه تعاون و تجارت نمایش همه

دسته بندی های برتر

    برندهای برتر

    فیروزه کوبیگلیم پارسا
    شبکه تعاون و تجارت
    تجهیزات ویژه مقابله با کرونانمایش همه

    برندهای برتر

    سی گلسپیدn95
    تجهیزات ویژه مقابله با کرونا
    گل و هدایانمایش همه
    آموزش ، پژوهش و هنرنمایش همه

    دسته بندی های برتر

    برندهای برتر

    تاد
    خدمات
    لوازم التحریرنمایش همه

    برندهای برتر

    شرکت های دانش بنیان و فناورنمایش همه

    دسته بندی های برتر

      برندهای برتر

      دنا ژن تجهیزدنا ژن تجهیز
      شرکت های دانش بنیان و فناور
      help center background

      راهنمایی میخواهید؟

      مقدمه

      افزایش کاربرد پلتفرم های تخصصی در فضای مجازی روز به روز بیشتر نمایان می شود و با پیشرفت فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات و دردسترس بودن مطمین و ایمن آن برای اشخاص مختلف باعث ایجاد تعاریف جدید در نوع و کاربرد این پلتفرم ها می شود.

      شاید با شنیدن واژه پلتفرم مجازی بیشتر شبکه های اجتماعی (Social Networks) را متصور می شویم که عمده هدف آن به اشتراک‌گذاری اتفاقات و اخبار روزانه بوده و امکان دوستی و گفتگو برای افراد را فراهم می کنند اما این ممکن است فقط شروع نفوذ و تاثیر این پلتفرم ها در زندگی مردم بوده باشد و امروز پلتفرم‌های مجازی با برداشتن گام‌های بلند در حال بستر سازی و تصدی‌گری انواع متنوعی از خدمات هستند که در حوزه های مختلف مالی، بازرگانی، اقتصادی، سلامت، اجتماعی، آموزش، فرهنگ، دیپلماسی و ... می توان از آن یاد کرد. تغییر زمین بازی در حوزه های مختلف از روش های سنتی و فیزیکی به روش های مدرن مجازی و توسعه پلتفرم های حرفه ای و تخصصی و نفوذ بیش از پیش کاربردها و خدمات آن در زندگی ما از طریق پایانه های متنوع از قبیل گوشی های هوشمند، رایانه های با ابعاد متنوع، تلویزیون و ... فرصت ها و چالش های جدید را در پیش رویمان قرار می دهد که از یک طرف غفلت از همراهی و پیوستن به آن باعث صدمات جبران ناپذیر بوده و از طرفی دیگر اراده همراه شدن با این رویکردهای جدید نیازمند تجهیز شدن به دانش های مرتبط است.

      در هرحال به نظر می رسد جریان پیش رونده رشد فناوری های اطلاعات و ارتباطات، عصر جدیدی از تحول و شاید تمدن را در سال های آینده رقم خواهد زد. به دست آوردن جایگاه مناسب از لحاظ دانش فنی و بسترهای مرتبط در این فضا باعث ایجاد مزیت رقابتی و افزایش قدرت چانه زنی در برابر سایر قدرت های این حوزه خواهد شد و آن هایی که بیشترین تسلط را به این حوزه داشته باشند، بیشترین بهره را خواهند برد.

      سرمایه گذاری بر روی ایجاد و توسعه پلتفرم های تخصصی در حوزه های مختلف با قابلیت ارایه خدمات در حوزه های بین المللی یک اقدام هوشمندانه تلقی می شود که صاحبان این پلتفرم ها مالک، تصمیم گیر، سیاستگذار و بهره بردار نهایی آن خواهند بود و بسیاری از نظام های آینده از طریق این پلتفرم ها مستقر و مدیریت خواهند گردید.


      آیا این مطالب مفید بود؟