مد و پوشاکنمایش همه

برندهای برتر

فندیباربریآرمانیآدیداسنایکگوچیدیورکالوین کلینهوگو بوس
مد و پوشاک
زیبایی و سلامتنمایش همه
هنر و صنایع دستینمایش همه

برندهای برتر

یکتا نگارهکوبانیکتا نگارهداریکآریا کوپرنونگارنونگارنونگارdornika gallery
 هنر و صنایع دستی
شبکه تعاون و تجارت نمایش همه

دسته بندی های برتر

    برندهای برتر

    فیروزه کوبیگلیم پارسا
    شبکه تعاون و تجارت
    تجهیزات ویژه مقابله با کرونانمایش همه

    برندهای برتر

    سی گلسپیدn95
    تجهیزات ویژه مقابله با کرونا
    گل و هدایانمایش همه
    آموزش ، پژوهش و هنرنمایش همه

    دسته بندی های برتر

    برندهای برتر

    تاد
    خدمات
    لوازم التحریرنمایش همه

    برندهای برتر

    شرکت های دانش بنیان و فناورنمایش همه

    دسته بندی های برتر

      برندهای برتر

      دنا ژن تجهیزدنا ژن تجهیز
      شرکت های دانش بنیان و فناور
      help center background

      راهنمایی میخواهید؟

      ضرورت

      یکی از حوزه هایی که در سال های اخیر به شدت مورد توجه توسعه دهندگان پلتفرم های مجازی قرار گرفته است حوزه بازرگانی و فعالیت های اقتصادی است. توسعه پلتفرم های الکترونیکی خدمات مالی، توسعه پلتفرم های تجارت الکترونیکی، توسعه مارکت پلیس ها و در سال های اخیر توسعه رمزارزها خبر از تحولی جدی در این فضا می دهد. از طرفی دیگر گسترش مویرگی خدمات این پلتفرم ها از جغرافیای ملی به جغرافیای بین المللی نیز نوعی روش جدید از تسخیر را برای کشورهای پیشرو فراهم می آورد به طوری که با ابزارها و امکانات در دسترس خود در فضای مجازی به راحتی می تواند شرایط و ضوابط خود را در جامعه بهره بردار حاکم نموده و بهره برداران خود را در برخی مواقع همراه و در بعضی شرایط ناچار به پیروی نماید.

      باید دقت داشته باشیم که عمده متولیان و سرمایه گذاران توسعه زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری فناوری های اطلاعات و ارتباطات بخش خصوصی بوده که البته از حمایت های قانونی و مشوق های حاکمیت ها برخوردار بوده اند. در حال حاضر کشور ما نیز مثل سایر کشورهای در حال توسعه در حال گذر از روش های سنتی به روش های مدرن در فعالیت های تجارت و بازرگانی است که ناگزیر بخش عمده آن در ورود به بهره برداری از پلتفرم های تخصصی در فضای مجازی می باشد.

      نگاه هوشمندانه سرمایه گذاران و فعالان تجاری و بازرگانی و اقدام به بنیان گذاری و ایجاد بسترهای سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه فناوری های اطلاعات و ارتباطات ضمن برخورداری از ارزش افزوده فراوان ناشی از این فعالیت و بازدهی مناسب در سرمایه گذاری، باعث تسلط بیشتر بر زمین بازی می شود و می تواند دامنه فعالیت را در کشورهای درحال توسعه و حتی در کشورهای پیشرفته گسترش داده و ابتکار عمل را به دست گیرد و این یک انتخاب آگاهانه و بلکه یک ضرورت است تا با جایگیری مناسب در اکوسیستم مجازی و تامین بخش های موثر و مهم از نیازهای اکوسیستم یه یک بازیگر قدرتمند و غیر قابل حذف در این اکوسیستم تبدیل شویم.

      پیشنهاد استقرار پلتفرم مارکت پلیس چندین تامین کننده بین المللی:

      رقابت ها و فعالیت های اقتصادی با بهره گیری از ابزارهای فناوری اطلاعات و ارتباطات و تبدیل شدن به دهکده جهانی روز به روز در حال گسترش به جغرافیای بین المللی است. هرگونه فعالیت اقتصادی در زمان شکل گیری در صورتیکه با نگاه و توجه به به رقبا و بازارهای فرامرزی شروع نشود مسلما در آغاز فعالیت و ادامه حیات با مشکلات جدی مواجه خواهد شد. 



      آیا این مطالب مفید بود؟